06 November 2008

~Mama Rindu Kamu~


Irfan..cepatlah pulang sayanggg...mama rindu bangat sama kamu...irfan dh 3 hari x jmpe mama...kalau smpat mlm ni mama jmput irfan ok...irfan skang kat umah MIL aku...bantal butuk irfan adik damia bwk tdo mlm2...:)

Dah semakin bijak anak aku ni...banyak bende yg die dh mula faham...n banyak jugak words yg die pelajari...tuh janji aku,akan kudidik anak2 aku jd org yg berjaya dunia n akhirat...:)

Tak semudah yg kita sangka utk membesarkan dorg...mcm ni la mak ayah kita jaga & besarkan kita time kecik2 dulu...kene marah tuh smua biasa daa...tp kan aku ngk la...didikan org dulu2 ngan org skang ni amat2 berbeza skali...mgkin cara org dulu2 die lebey tegas n garang...tp bg aku,tegas aku bertempat....pnh jugak baca satu artikel ni,die kata utk didik anak supaya jd insan yg cemerlang adalah didik dgn penuh kasih sayanggg...yaa aku stuju sgt2...:)

Insyallah aku cube perbaiki segala kelemahan2 aku...aku tekad utk jd mama yg baik utk kalian berdua...kalau dpt award tokoh ibu mithali kan best?? x gempak gitu?? tp aku masih banyak kekurangan...:)

Dlm doa..."Ya Allah Ya Tuhanku,berikan aku kekuatan utk aku jd seorang isteri yg solehah buat suamiku...& jugak seorang ibu yg cemerlang utk anak2 aku...amin..."...:)

8 CPM's comments:

  1. tak tau naper babah rasa cam sedey bc entry kali nih!~ngee...

    irfan makin comey la..aku cuti nanti ko bwak die dtg melaka k!~ bia aku jaga!~ hahaha

    ReplyDelete
  2. lorr irfan g mn lak nih..blk cpt ler irfan..mamamu windu bangat itew..

    ReplyDelete
  3. haa... MIL leen adalah Ibu Mithali tau.. siap ade sijil bagai..

    i mean, only God knows wut shes been tru.

    =)

    ReplyDelete
  4. MIL kidnap irfan ke?? *sowilah yang...kite kompius sbnrnye??* ahaks...

    ReplyDelete
  5. irfan dok kat umah MIL hanny psl hanny bz yg amat...ni pon x jmpe lg...arini br nk pi jmput die...bukan kidnap la yanggg...eehhehe

    ReplyDelete
  6. sugguh comel irfan niey....
    honey,
    kalu akak setiap saat pun xnak berpisah dgn anak...
    tp tu la demi tugas...kdg2 kita xpaksa berpisah sementara kan....
    cepat honey amik irfan tau...
    mesti irfan rindu mama dia juga....

    ReplyDelete
  7. cantiknyeee mama hOney...gewammmm ngk muke cantik2 ni taww...ngee~
    windu ipannn!!

    ReplyDelete