08 January 2009

~Inai vs Tattoo~


Haiii morning smua...act aku ader something nk share ngan korg smua...sbb aku rasa bnde ni perkara baik & harus ianya disebarkan...dan aku rasa sebagai umat Islam harus ianya diketahui...x tahu la kalau korg smua dh tahu psl hal ni...atau mgkin aku yg baru tahu...ok let's check it out k...:)

Korang tahu apa itu inai?? of cource la tahu kan...lebey2 lagi gegurl2 kat luar sana...n korang mst suke pki kan?? termasuk la aku jugak...suke sgt pki inai ni...& apa yg aku nk share kan kat sini ,ini adalah fakta & hukum yg aku terbaca di salah satu artikel berkaitan ngan inai...inai hanyalah boleh di kuku sahaja dan seandainya inai tuh dilukis atau pun dilakar di belakang tgn ianya dianggap sebagai "Tattoo"...korang tahu kan apa itu "tattoo"?? OMG!! sbb apa aku terperanjat..sbb nya baru2 ni pi honeymoon,aku buat inai yg lakar2 tuh...x pe2...moga Allah ampunkan dosa hamba yg x tahu ni...pasni taubat x mo wat lg...:)

So aku harap kwn2 yg lain x kan wat cmna aku wat ni ok...hati2 dlm pemakain inai...ingatlah sesungguhnya inai hanyalah boleh dikuku shj bukan di lukis2 di tgn tuh ok...so be carefull...:) ok kat bwh ni pic yg aku maksudkan...jgn buat ok!!


cntek mmg cntekk tp ianya di anggap tatto dan x boleh dibawa solat

time aku buat ni,aku mmg x tahu lgsung...moga Allah ampunkan dosa2 ku...nauzubillah!!

7 CPM's comments:

  1. ye lah laling,
    dah lama fakta tu kuar.
    aku pun pernah wat dulu, masa kawen tahun 2005. Tp masa tu tak kuar lg fakta ni.
    moga Allah juga ampunkan kesilapan aku :(

    ReplyDelete
  2. tuh la... n aku br je refer pd sorg ustaz ni...die pon kata ianya adalah tattoo...nauzubillah...lgpon inai tuh skang dh hampir2 nk ilang...takuttttttttttt...:)

    ReplyDelete
  3. murni mmg dah tau lame dahhh..murni kan pnah gtau akk..pas2 akk kata muni tipuuu...ngeee....tp kan..muni nk wat inai camtuh gak laa mase murni kawennnn nnt...hohohoho

    ReplyDelete
  4. haram la weyy...x mo wat ok...nnt doshe..keekeke

    ReplyDelete
  5. benjoy nak wat gak..tapi nak wat kat montot!~ gambar rimau...auuumm!!!

    baru ngancam!! haha

    ReplyDelete
  6. mmmm
    ekin mawi pon pki kn
    dasar lar bndi ni da fatwa kluokn haram
    mmm,mse akk wat akk xtau kn..
    xper..
    akk
    dikire xsngaje la tu..

    ReplyDelete