08 January 2009

~Rindu Ke arah Itu~

ni la zaman "honey dakwah" yg famous satu tika dulu...:) sedikit tembam kan??

ni plak zaman mak andam vogue

zaman terkini cik puan muda honey_nurhaliza...zaman mama pgnant ek??


Salam...arini aku rest je kat umah,setlekan apa2 yg patut kat umah ni...n after dh kemas2 td,aku pon lepak2 smbil susun2 pic dlm album...tetibe aku lihat ader satu pic ni...pic yg lama aku rindui...pic yg satu tika dulu adalah trademark bg "honey dakwah" (aku dulu amik kos dakwah la...jgn salah faham plak..huhu)...bertudung labuh & jubah fesyen yg silih berganti...fuhhhh tetibe rs terharu & sedih...hanya Allah yg faham apa yg aku rasai saat ini...:(
Bukan niat aku utk tukar & tinggalkan jubah & tudung labuh tersebut...tp mybe kerjaya yg membuatkan aku trus bertukar imej...ohh tidak!! aku bukan manusia yg sudah lupe segala2 nya...aku masih lg bertudung & menutupkan aurat2 ku...cuma nya aku x bertudung labuh...tuh je...zaman bertudung labuh tuh smua time zaman aku jd cikgu b.arab dulu...sape yg x kenal ngan "ustazah hanny yg garang "tuh...hahaha...rindunya saat2 itu...

Skang dh masuk thn 2009...sudah lama aku tinggalkan zaman tuh smua...dan skang aku bukan lg dgn kerjaya guru...cukuplah aku menjadi pendidik utk anak2 aku...tetibe aku dah mulai rasa bosan dgn kerjaya aku skang...mybe aku akan stop bile2 masa je...ntah la...aku hanya merancang je...sebaik2 perancangan adalah perancangan dr NYA...:)

So dipendekkan cerita,hanya org yg kenal aku je yg bebetul faham...dan ramai yg memberi pendapat,dorg lebey suke imej aku yg dulu dan bukannya skang...setiap org ader pendapat masing2 kan...so aku terima dgn sebaiknya...tggu kehadiran imej yg baru cik puan muda honey_nurhaliza ok...akan didatangkan khas utk kalian smua...hahahha...x de la apa sgt,cuma nya aku perlukan pembaharuan dlm hidup aku...tgguuuuuuuu..:)

14 CPM's comments:

  1. hany...tomeynyer..dr jauh sebijik mcm dato' ct masa dia zaman sekolah dulu..mcm twin plak.
    .haa dulu hany tembam n berisi kan..but skang dah jadi mommy vogue n glamer gitu...apa2pun perubahan yg hany nk buat terpulang pd diri sendiri yg penting kita ikhlas n jujur...

    ReplyDelete
  2. yup ianya lahir dr hatiku yg jujur & ikhlas...bukan hipokrit...kan??

    waaa ader rupe ct?? x de arr...ct jauh lg cntekkk...doa sgt agar die pki tudung dgn betul...hahaha..br lah cntek kan??

    ReplyDelete
  3. comeylah honey masa zaman dolu2...linpun teringin nak pakai mcm tu satu hari nanti...

    ReplyDelete
  4. to adzlin : hahaha tuh zaman "honey dakwah" dolu2...zaman couple2 ngan cik abg kat kuis dulu..ehehe

    ReplyDelete
  5. Wah sis honey tetap ayu gitu~ xkisah la bertdung labuh @ x asalkan hubby sis restu kan kan kan :)

    ReplyDelete
  6. laling...
    aku ingat sgt2 imej ko dulu...
    aku lak tetiba merindui zaman anak dara kita dulu...

    apa pun, mcmana sekali pun imej ko skrg aku terima diri ko seadanya sbg sahabat aku. tudung labuh or tidak bkn isu utama janji kita tutup aurat.

    ReplyDelete
  7. murni nk suh akk buwat imej yg akan datang dengan imej bertudung saji labuhh...wahahah:) :P

    ReplyDelete
  8. ko la pki tudung saji labuh smpi lantai nak??heheheeh...:)

    ReplyDelete
  9. hanny, pregnant ye? :)

    betul lah hanny, bila pakai tudung labuh rasa tenteram je kan? sya pun sama, entah bila nak kembali semula macam dulu...

    apa2 pun, harap hanny akan sentiasa berjaya..

    ReplyDelete
  10. salam sis...
    I suke gak ngan shawl neh.. cuma koleksi blom byk lagi.. hehehe.. kalo time berkenan tuh ngak punya ongkos lebey.. so, bila ade ongkosnye, dah abes la pulakkk stock yg kita minat.. frust..

    hehehe.. selagi kita tau batasan aurat kita, x de masalah untuk berfesyen.. kannnn???

    ReplyDelete
  11. comelnya hanny pakai tudung labuh.Sy pn cm tu gak dulu.Skrg pn berubah,tp still btudung.Apapun,kt jgn trlebh hias je..;)Harap Allah tetapkan dan teguhkan iman kte semua.

    ReplyDelete
  12. akak sgt tomeyy okeh....
    waaaa...histeria melihatkan dirimu..!!!
    heee.

    ReplyDelete
  13. aku suka imeh ko yg skrg..aku tak nampak pon salahnya imej ko skrg..imej skarg lebey sesuai untuk ko!!!

    ReplyDelete