06 December 2009

~ Apa Azam tahun baru anda 2010??~




jom share apa azam tahun baru anda 2010...dan adakah azam tahun ini sudah tercapai dgn begitu baik skali?? ...('_")

9 CPM's comments:

  1. Azam saya pada tahun 2010 akan datang ialah.......


    RAHSIA~!


    hahhaha

    ReplyDelete
  2. azam...?
    hanya satu
    yg tak tertunai tunai sejak 4 tahun yg lalu
    selagi mimpi tak jd kenyataan selagi tu ianya jd azam aku setiap tahun...

    *aku tahu engkau pun tahu :)*

    ReplyDelete
  3. hola CPM

    Azam 2009 byk gk tercapai

    antaranya kan CPM;

    i) dpt dean list sem lepas. tp sem ni... ayoyoyo agak2 bermimpi kot

    ii) dpt wat gathering bloggers walaupun xsmpai 20 org... gagaga

    iii) dpt sgt ramai kawan baru termasukla kerabat CPM

    iv) dpt adik baru! hohoho

    v) ntahla cm byk lg.... nk tau check kt blog gagagaga - motif 2 in 1 kan - sempat promosi!

    azam 2010 :

    i) nk cuba belaja lebih rajin sikit....

    ii) nk wat passport

    iii) nk g bercuti lg dgn kwn2

    iv) nk wat gathering bloggers lg. CPM dtg bw irfan & damia k

    v ) nk berjaya dlm bisnes yg direncanakan kawan2

    vi) nk sihat & trus bjaya!

    ermmmm if nk cite psl azam ni kan CPM, hai-o penuh ruangan komen ni kang

    apa2pun, smoga diri kita trus mendapat redhaNYA, diberkatiNYA, dan sbgai anak, trus dpt gembirakan hati kedua ibu bapa & semoga keluarga tercinta akan trus kekal bahagia! dgn kwn2 plak, smoga persahabatan mkin erat 7 byk great moments lagi

    hohohoho - mcm ucapan menang award kan

    ---karl finally realized yg nilah komen terpanjang EVER spjang karl jadi BLOGGER!

    TAHNIAH CPM!

    ReplyDelete
  4. irine: hahahha baik x yah komen sygku...rahsia gupernyerr...tp akak dh tahu daaa...smlm trebaca diary ko dik...hahaha kantoi!!...huhu

    nizza: yeahhh aku sorg jugak yg tahu apa azam itu...n aku tetap doakan 2010 ni catat sejarah yg baik utk ko n hsband utk menimang cahaya mata ok...don't be give up k..:)

    karl: makkk aii karl...panjang giler u nya comment...bgus2...siapkan listkan lg...tuh yg CPM mahukan....so kwn2 yg lain,sila contohi karl ok...CPM nk yg cmtuh...siap list lg...:)))

    ReplyDelete
  5. azam kaklyn ialah nak timang cahaya mata...ehh..tu azam ker??bukan tu niat!!ehh..sama ker???takkkkk....bukan2...

    Azam sebenarnya ialah nak jadi seorang pendidik yg di hormati...disayangi...disegani...diingati sampai bila2........

    ReplyDelete
  6. salam cpm,

    hehee nih xde kaitan dgn entry nih. tp nak tanye, tudung barakah yg mcm irine pakai tue cpm ade jual x?

    ade blog x pasal butik cpm? hee sori kalo syida xtau =)

    btw, have a nice day n takecare!!

    azam baru? nk cepat2 abiskan study, keja cepat2, kawin ngeh2 *gatal sungguh*

    ReplyDelete
  7. hai CPM yg cun :)
    azam ma masih belum dipikirkan..nampak sngt x punye azam!
    tp mudah-mudahan impian nak HK disenyland tercapai..:)

    ReplyDelete
  8. antara yg mucuk leh share..mucuk telah menerima 2 anugerah thn ni..
    * warga kerja contoh
    * pekerja cemerlang

    alhamdulillah syukur sbb impian tercapai wpun ni wat kali kedua stlh 8 thn bekerja kt sini..bukn senang nk dpt, de beribu pekerja..

    mucuk sering igt kata2 ni "berjaya seseorg di tmpt kerja adalah bermula dr rumah, jika berjaya menjd yg terbaek buat ahli keluarganya, maka x heranlah dia akan menjd yg terbaek di tempat kerjanya.."

    mucuk berazam agar thn dpn mucuk tetap akan menjd contoh yg terbaek wat rakan sekerja.. amiinn.. =))

    ReplyDelete
  9. cpm,nk tny ckit blh?
    cpm kje apa ye?
    nmpk mcm brjaya je.(mmg pn kn)
    blh share ke?

    ReplyDelete