02 February 2010

~ Aku mencari sahabatku~

Photobucket

irfan dipangku oleh sahabtku,saleha ..time ni irfan berusia sebulan...saleha , i miss u...plz contact hanny...

Salam buat smua pembaca blog qasehkuhoney...semoga kita smua dlm payung rahmat Ilahi..insyallah amin...

Serius saat aku menaip entry ni,hati ku tidak berapa tenang...sbb hati ni sntiasa teringatkan seorg sahabat sejati....x tahu aku nk gambarkan perasaan ku ni mcm mana...jiwaku meronta2 utk bertemu dgn nya....Ya Allah,bantu aku dlm mencari sahabat ku ini Ya Allah....

Teringat kngn aku dan diri nya sewaktu menuntut di KUIS dulu...segala masalah dikongsi bersama...tawa & tangis kami hadapi sama2...paling x boleh dilupakan,kami gelak x henti2 selama 48 jam...sbb kan 1 perkara yg teramat2 lucu dlm life kami....Ya Allah,rindunya aku saat2 itu....kau adalah sahabatku dunia akhirat....

Aku harap usaha aku utk mencari diri nya akan berjaya...semoga Allah kabulkan doa ku utk ketemu dgn dirinya....

Buat saleha sahabatku,

Saleha,hanny tahu saleha slalu baca blog hanny ni...n plz plz plz contact hanny semula...hanny teringin nk berjumpe dgn saleha...kalau benar saleha berada di singapore skang ni,serius hanny akan dtg sana utk bertemu dgn saleha...plz saleha...

Saleha...x perlu malu atau rasa rendah diri utk bertemu dgn hanny...hanny masih seperti dulu yg saleha kenal...tiada satu apa pon yg berubah....hanny teringin utk bertemu dgn saleha dan sofea anakmu....saleha,plz contact hanny smula...hanny dh x tahu nk crk mana lg...kat blog ni je hanny hrp saleha dpt baca apa yg hanny luahkan....

Saleha,kau adalah teman paling sempurna yg ku ada...:)

update 8 februari 2010 - CPM dh jumpe dgn Saleha..happy..('-")

15 CPM's comments:

  1. semoga hany dapat berjumpa kembali sahabat hany..

    ReplyDelete
  2. tq akak...plz doakan utk hanny kali ini ok...dh mcm2 cara hanny cube crk die...hrp die akan contact hanny smula....:(

    ReplyDelete
  3. hi mummy..come visit our little shop http://pinkdanbiru.blogspot.com See ya!

    ReplyDelete
  4. dear,i nk crk sahabat bukan nk crk baju baby...ok nnt i ngk2 k...tq

    ReplyDelete
  5. hope u'll find what you seek. ;)
    insya allah, you'll meet her someday.

    ReplyDelete
  6. gud luck..semoga dapat jumpe ur long-lost friend..

    ReplyDelete
  7. my pray for akak!

    hope ketemu suatu hari nnt

    ReplyDelete
  8. cpm.. saleha kawan cpm tu, isteri fitri unic kan? anak die, sofia soleha. betul la kan? hehe! semoga cpm dapat ketemu kawan cpm. amin2

    ReplyDelete
  9. cpm, kalau dah jumpa kawan baik cpm, jgn lupa ambil gambar banyak2 ok. boleh? nak tengok gambar baru cpm dengan kawan cpm. hehe

    ReplyDelete
  10. smoga Allah makbulkan doa kak hanny n tunaikan permintaan kak hanny..amin..:)

    ReplyDelete
  11. indahkan pershbtn tu...hilang dicari...ssh dikongsi...segalanya ada di hati...

    akak,
    amir doakan akak dpt jmpa ngan shbt akak kembali...insyaALLAH pershbtn yg ikhlas akan kekal dalam rahmat ALLAH...Doa,Doa dan Doa...InsyaALLAH,ALLAH pasti permudahkan buat akak....

    ReplyDelete
  12. sis..nk tnye saleha tu duduk andalas ke dulu??

    ReplyDelete
  13. hopefully CPM dpt jumpa lik ngn sahabat CPM k?

    ReplyDelete
  14. kalo tak silap memang zaujah fitri unic..sebab dlu kak hany de mms dan tunjukkan pic tu kat zura..
    alhamdulillah akak dah dapat jumpe..

    ReplyDelete
  15. akak, macamana kak saleha lepas cerai ni??? sedih!!!

    ReplyDelete